Ako sa strihajú ovce. ..

18. septembra 2012, zm012bl, Nezaradené

Som konzervatívna a verná jednej banke, jednej komerčnej poisťovni a jednej zdravotnej poisťovni. A tá moja všeobecná zdravotná mi ponúkla možnosť nazerať do výpisu, kde a koľko jej míňam za starostlivosť o moje zdravie či chorobu. A je sa čo čudovať. Moja samotná operácia väzov kolena v štátnej nemocnici tohto roku v marci stála poisťovňu cez 700 €, potom vo výpise za ošetrovateľské a rehabilatačné služby poskytnuté priamo v nemocnici bola položka za položkou. Ľadovanie, rehabilitácia atď. Boli to sumy pod 3 € ale za štyri dni pobytu to predstavovalo okolo 40 €. Samozrejme, že v skutočnosti sa nič z toho nezrealizovalo. Ale poisťovňa to zaplatila.

Nedávno som mala gynekologické zdravotné problémy. V štátnej nemocnici mi urobili vyšetrenie a malý zákrok. Gynekológ mi síce dal na výber, či  chcem zákrok hneď alebo na druhý deň v jeho s.r.o.- čke jednodňovej chirurgie. Chcela som to mať čo najskôr za sebou, tak som zákrok absolvovala v štátnej nemocnici a po dvoch hodinách išla domov. A moja zdravotná poisťovňa podĺa výpisu zaplatila za vyšetrenie v štátnej nemocnici a gynekológovej firme za zákrok s narkózou a celodenným pobytom na oddelení jednodňovej chirurgie s dátumom výkonu deň po zákroku v štátnej nemocnici.

Som jediná ovca na Slovensku?