Ďakujem mobilnému operátorovi.

20. augusta 2012, zm012bl, Nezaradené

Neznášam v zmluvách, faktúrach drobné písmenká. Text na týchto dokumentoch, ktorý má viac ako dvadsať riadkov ma privádza do zúfalstva. Na manželovu zmluvu máme v rodine viac mobilných telefónov. Uhrádzam len celkovú sumu za všetky telefóny. Nakoľko sa finančná situácie v poslednej dobe podstatne zmenila, pristupujem k šetreniu. A začínam čítať jednotlivé výšky paušálov. Skoro mi tie slepé oči vypadli z jamôk. Náš mobilný operátor, ktorý chce, aby ľudia spolu hovorili, začal na faktúrach od apríla 2012 informovať o spotrebe. Zistila som to až vo faktúre za júl. A môj málovravný medvedík, ktorý má k dispozícii aj firemný mobil, pretelefonoval v júli 1169 minút, v júni 1683 minút, v máji 1565 minút a v apríli 1692 minút. Každý mesiac vyťukal cez 200 sms-iek. A tak začínam vyšetrovanie. Výsledok prichádza rýchlo. Je to Anča a má o pätnásť rokov menej ako ja. Môj macík si zbalil taštičku a požiadal o rozvod. Tak ďakujem mobilnému operátorovi, že sme spolu dohovorili.