Založ si blog

Kyberšikana v ZM.

5.február 2014 o 14.30 hod. – po hodine telocviku fyzicky napadla moju dcéru Katarínu z 8.A jej spolužiačka Alena z 8.B. Ostatní spolužiaci Peter, Karol, Kristína, Jana, Zuzana atď. pokrikmi „ešte jej daj“, „dobre ju udrb“ a pod. hecovali Alenu. Kataríne sa podarilo utiecť späť do telocvične a požiadať učiteľa telocviku o pomoc. Jeho odpoveď: „Ja mám teraz krúžok, čo ja s tým mám? Mám to natáčať, či čo?“ Pokojne zaliezol do telocvične a Katarínu nechal tak. Po Katkinom telefonáte som pre ňu letela do šatne. Pred školou som stretla spokojnú, hlučnú a vysmiatu partiu spolužiakov. S urevanou Katkou som išla hľadať v zborovni niekoho z pedagogického zboru – tam nikto, veď už bolo 14.45 hod., len v riaditeľni bola sekretárka. Jej odpoveď. „Príďte ráno, o 7.30 hod., pani riaditeľka tu bude.“

6.február 2014 o 7.30 hod. – pani riaditeľka ma už čakala, zapísala si na miniatúrny papierik moju požiadavku – vyriešiť fyzický útok a urobiť patričné opatrenia, aby sa to nezopakovalo. 

6.február 2014 o 9.45 hod. – do knižnice vstupuje Alena, Katarína a ich triedne učiteľky. Nastáva vyšetrovanie a hľadá sa príčina, prečo Alena napadla Katku. Výsledok – našla sa príčina – Katka napísala na sociálnej sieti, že Alena je klebetná a zavesila ešte video, v ktorom na Alenu použila vulgárne slovo kurva. Záver vyšetrovania – Katka bola obvinená Aleninou triednou učiteľkou z kyberšikany a má si uvedomiť, že je to trestný čin. K fyzickému útoku padla len jedna veta:“Ale veď ti Alena nespôsobila žiadne zranenie.“

7.február 2014 o 7.45 hod. – bola som v riaditeľni ja, riaditeľka, Alenina triedna. Záznam radšej nezverejním. Záver môjho šetrenia – všetky učiteľky sú kravy. Video som natočila, ale neviem ho zavesiť. Naučím sa, čoskoro.

PS I.: Dnes 13.februára 2014 budem od 9.00 hod. do 10.00 hod. stáť pri navádzači na R1 zo ZM do NR v reflexnej veste a tí, ktorých som v tomto článku skyberšikanovala ma môžu sácať, trhať zo mňa reflexnú vestu, prípadne mi obúchať hlavu o smerovú tabuľu.

PS II.: Možno prídu aj moji fanúšikovia, tým odkazujem, že milujem dezert Tatianu a žlté ruže. Kahance mi nenoste.

 

Zločin a trest.

23.01.2014

Prišiel presne na minútu. Má 27 rokov. Vysoký, blonďatý, modré oči, usmiaty. Býva v malej obci juhozápadného Slovenska.Prepustili ho z výkonu trestu. Výrok súdu: „neoprávnene zadovážil a prechovával po akúkoľvek dobu omamnú látku a psychotropnú látku a tým spáchal zločin nedovolenej výroby omamných látok a psychotropných látok, jedov alebo prekurzorov, ich [...]

Klamstvo.

22.01.2014

Mám taký zvyk. Ráno, keď chystám raňajky, zapnem si v kuchyni televízor. Robím to automaticky. Možno nechcem cítiť ranné prázdno. Moderátori Kecarána hádžu múdrosti, recepty atď. a ja im kontrujem. Nepotrebujem ich vidieť, stačí počuť. Ale dnes ma zaujali. Mali v štúdiu odborníčku na klamstvo. Máme klamárov vedomých i nevedomých Obe skupiny majú základnú [...]

Ako ma zachránila JOJ-ka.

19.09.2012

Ráno som zaspala. Netečie voda. Zhorelo čerpadlo v studni. Údržbu tváre som nestihla. Zabudla som užiť lieky. Nedala som žrať psovi. Rozladená som sadala do auta Po pár metroch mi pípla rezerva – treba natankovať. Pred kanceláriou ma už čakajú klienti – štyri Rómky. Šéfka mi oznamuje, že tento mesiac nebude výplata, len záloha na prežitie. Mám šesť [...]

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

zm012bl

Vidím v zložitých veciach jednoduchosť a ťažké veci zabalím do obalu z humoru.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24375x
Priemerná čítanosť článkov: 2438x

Autor blogu