Založ si blog

Zločin a trest.

Prišiel presne na minútu. Má 27 rokov. Vysoký, blonďatý, modré oči, usmiaty. Býva v malej obci juhozápadného Slovenska.Prepustili ho z výkonu trestu. 

Výrok súdu: „neoprávnene zadovážil a prechovával po akúkoľvek dobu omamnú látku a psychotropnú látku a tým spáchal zločin nedovolenej výroby omamných látok a psychotropných látok, jedov alebo prekurzorov, ich držanie a obchodovanie s nimi podľa § 172 odsek 1 písmeno c/, písmeno d/ Trestného zákona a za to sa odsudzuje na trest odňatia slobody v trvaní 36 mesiacov“.

Z rozhovoru:

…mal som asi 30 odberateľov, potom som ich vyselektoval na šiestich, takých, čo mali najväčší odber…

…musel som zamestnať ešte dvoch dílerov, ja som už nestíhal…

…mal som príjem dve až tri tisícky euro týždenne…

…sedemdesiat percent z predaja bol môj zisk…

…musel som si kúpiť trezor za tri tisícky eur… 

…už som nevedel, čo s peniazmi, trčali mi z vačku…

„Čo pre Vás môžem urobiť?“

…mám rok podmienku, musím sekať dobrotu, predtým som nevedel, čo s peniazmi a teraz neviem čo bez nich, veď mám len 62,50 eur dávku v hmotnej núdzi!…

Neodpovedala som mu, dala som mu vypĺňať dotazníky podľa profesionálnych metód práce s trestanými osobami a išla som si neprofesionálne zapáliť mentolku.Včera som dostala od zamestnávateľa za rok 2013 darčekovú poukážku v hodnote 30 eur, tak rozmýšľam, kde by som si v byte umiestnila trezor…  

Kyberšikana v ZM.

13.02.2014

5.február 2014 o 14.30 hod. – po hodine telocviku fyzicky napadla moju dcéru Katarínu z 8.A jej spolužiačka Alena z 8.B. Ostatní spolužiaci Peter, Karol, Kristína, Jana, Zuzana atď. pokrikmi „ešte jej daj“, „dobre ju udrb“ a pod. hecovali Alenu. Kataríne sa podarilo utiecť späť do telocvične a požiadať učiteľa telocviku o pomoc. Jeho odpoveď: [...]

Klamstvo.

22.01.2014

Mám taký zvyk. Ráno, keď chystám raňajky, zapnem si v kuchyni televízor. Robím to automaticky. Možno nechcem cítiť ranné prázdno. Moderátori Kecarána hádžu múdrosti, recepty atď. a ja im kontrujem. Nepotrebujem ich vidieť, stačí počuť. Ale dnes ma zaujali. Mali v štúdiu odborníčku na klamstvo. Máme klamárov vedomých i nevedomých Obe skupiny majú základnú [...]

Ako ma zachránila JOJ-ka.

19.09.2012

Ráno som zaspala. Netečie voda. Zhorelo čerpadlo v studni. Údržbu tváre som nestihla. Zabudla som užiť lieky. Nedala som žrať psovi. Rozladená som sadala do auta Po pár metroch mi pípla rezerva – treba natankovať. Pred kanceláriou ma už čakajú klienti – štyri Rómky. Šéfka mi oznamuje, že tento mesiac nebude výplata, len záloha na prežitie. Mám šesť [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

zm012bl

Vidím v zložitých veciach jednoduchosť a ťažké veci zabalím do obalu z humoru.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24305x
Priemerná čítanosť článkov: 2431x

Autor blogu