Založ si blog

Klamstvo.

Mám taký zvyk. Ráno, keď chystám raňajky, zapnem si v kuchyni televízor. Robím to automaticky. Možno nechcem cítiť ranné prázdno. Moderátori Kecarána hádžu múdrosti, recepty atď. a ja im kontrujem. Nepotrebujem ich vidieť, stačí počuť. Ale dnes ma zaujali. Mali v štúdiu odborníčku na klamstvo. Máme klamárov vedomých i nevedomých  Obe skupiny majú základnú črtu – hlboké pozdľžne, až vodorovné vrásky na čele, niekdy aj preťaté jednou či dvomi zvislými. Spomenula som si na ex. Ten mal tri skoro rovnobežné vrásky a tak hlboké, že by mu udržali aj bankomatovú kartu. Už skoro dva roky mu z nich vypadáva blato klamstva.

Každý z nás vraj priemerne denne zaklame 5 krát. Je skoro obed a mne sa už dnes podarilo v robote vyprodukovať tri malé klamstvá. Automaticky, vedome či nevedome? Idem sa radšej pozrieť do zrkadla na to moje čelo.

Kyberšikana v ZM.

13.02.2014

5.február 2014 o 14.30 hod. – po hodine telocviku fyzicky napadla moju dcéru Katarínu z 8.A jej spolužiačka Alena z 8.B. Ostatní spolužiaci Peter, Karol, Kristína, Jana, Zuzana atď. pokrikmi „ešte jej daj“, „dobre ju udrb“ a pod. hecovali Alenu. Kataríne sa podarilo utiecť späť do telocvične a požiadať učiteľa telocviku o pomoc. Jeho odpoveď: [...]

Zločin a trest.

23.01.2014

Prišiel presne na minútu. Má 27 rokov. Vysoký, blonďatý, modré oči, usmiaty. Býva v malej obci juhozápadného Slovenska.Prepustili ho z výkonu trestu. Výrok súdu: „neoprávnene zadovážil a prechovával po akúkoľvek dobu omamnú látku a psychotropnú látku a tým spáchal zločin nedovolenej výroby omamných látok a psychotropných látok, jedov alebo prekurzorov, ich [...]

Ako ma zachránila JOJ-ka.

19.09.2012

Ráno som zaspala. Netečie voda. Zhorelo čerpadlo v studni. Údržbu tváre som nestihla. Zabudla som užiť lieky. Nedala som žrať psovi. Rozladená som sadala do auta Po pár metroch mi pípla rezerva – treba natankovať. Pred kanceláriou ma už čakajú klienti – štyri Rómky. Šéfka mi oznamuje, že tento mesiac nebude výplata, len záloha na prežitie. Mám šesť [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

zm012bl

Vidím v zložitých veciach jednoduchosť a ťažké veci zabalím do obalu z humoru.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24351x
Priemerná čítanosť článkov: 2435x

Autor blogu