Založ si blog

Archív: september, 2012

Ako ma zachránila JOJ-ka.

Ráno som zaspala. Netečie voda. Zhorelo čerpadlo v studni. Údržbu tváre som nestihla. Zabudla som užiť lieky. Nedala som žrať psovi. Rozladená som sadala do auta Po pár metroch mi pípla rezerva – treba natankovať. Pred kanceláriou ma už čakajú klienti – štyri Rómky. Šéfka mi oznamuje, že tento mesiac nebude výplata, len záloha na prežitie. Mám šesť […]

Pokračovanie článku

Ako sa strihajú ovce. ..

Som konzervatívna a verná jednej banke, jednej komerčnej poisťovni a jednej zdravotnej poisťovni. A tá moja všeobecná zdravotná mi ponúkla možnosť nazerať do výpisu, kde a koľko jej míňam za starostlivosť o moje zdravie či chorobu. A je sa čo čudovať. Moja samotná operácia väzov kolena v štátnej nemocnici tohto roku v marci stála poisťovňu cez 700 €, potom vo […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

zm012bl

Vidím v zložitých veciach jednoduchosť a ťažké veci zabalím do obalu z humoru.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24348x
Priemerná čítanosť článkov: 2435x

Autor blogu