Založ si blog

Keď je koze dobre, ide na ľad a čo cap?

Laco bol prepustený z väzby na podmienku. Spôsobil dopravnú nehodu, pri ktorej zomrela jeho priateľka. V lehote probačného dohľadu musel absolvovať sociálny výcvik. Vysoký, zavalitý chlap, hlava vyholená, hrčatá, briadka zapletená do vrkôčika, krk tetovaný, na čele hlboké  vrásky. Hneď v prvej sekunde nášho očného kontaktu som cítila okrem jeho značkového parfému problém. 

„Vedúca, ja tu mám niečo absolvovať. Neviem čo, ale robte to so mnou rýchlo. Ja som bol v base, viete, išiel som ráno od kamoša z opekačky s frajerkou v aute a bola taká nadržaná, že chcela, veď viete čo. Tak dala hlavu na moje nohy a ja neviem, veď som kamionista, odšoféroval som celý svet a oproti išla cisterna a potom už si nič nepamätám. Ešte som mal aj ten zbytkový alkohol. Frajerka sa už neprebrala, ja som mal nohu zlomenú, potom basa a ešte mám aj zákaz činnosti – nemôžem šoférovať. Ja nič inšie neviem robiť, čo si ja teraz nájdem. Ale poviem vám, ja nie som na vine. To ona, moja žena je všetkému na vine. Tá stará krava to ma svedomí. Nebyť jej a jej namyslenosti, tak som tu neni. Šéfovala mi, bola staršia, rozvedená s dvomi malými deťmi, tak som jej doniesol raz čokoládu, raz nanuk, keď bolo teplo. Potom som ju zobral na pivo, s jej deckami na kúpalisko. Viete ako mi kolegovci závideli, že som ju zbalil. Mala byt, tak som sa po roku k nej nasťahoval. Nechcela, aby sme robili spolu, tak som odišiel na medzinárodnú dopravu na týždňové turnusy. Ľúbila ma ako koňa, asi aj ja ju, však všetko som mal, ona dosť zarobila aj vysoké výživné jej ten prvý platil, ale aj ja som zarobil. Potom to dovrzala, bola tehotná. Dve decká mala a ešte jedno, ja som deti nechcel. Ale ona bola šťastná, tak som si ju zobral. Potom sme byt predali a kúpili dom. Ja som stále bol v tom kamióne a ona všetko stíhala, aj decká aj do roboty chodila. Kúpil som si tereňák, aby sme sa všetci pomestili a chodili na výlety. Ale tá moje, že cez víkendy mám robiť okolo domu a nie sa zadrbávať. Ja som si chcel oddýchnuť, ísť s kolegami vypnúť k vode a tak. A tá moja stará ešte aj ochorela, začali sa jej kĺby rozpadávať. Začala chodiť po doktoroch, potom si dala operovať kolená a nútila ma nájsť si robotu doma. Našiel som si, síce na prd platenú, ale dala sa nafta udrbať a predať. A povedal som, tej mojej, že dobre, budem doma ale kúpim si motorku. To budem mať to hoby. Ona mala tieź – začala chodiť na vysokú. že si nájde lepšie miesto aj zarobí viac prachov. Šľak ma išiel trafiť, začala sa ináč obliekať, voľáko omladla a začala byť múdra. Ešte aj tých spolužiakov začala k nám vláčiť. A to len mudrovali, ani nehrešili ani piť nechceli. Tak som sadol na motorku a radšej som odišiel preč. Ani tá moja dcéra sa už so mnou nevyprávala. Toho chlapca, čo mala stará s prvým mužom som vyprášil z domu, lebo len knihy kupoval a nechcel so mnou píliť drevo a tá jej dcéra taká pipka, tá nosila krátke sukne a len ma provokovala, tú som tiež zrušil. Doma začalo peklo, žena ma začala kontrolovať, kde som, čo som, prečo nič nerobím. Tá moja nová, Zuza, chodila tiež na motorke, tá čo bola vtedy so mnou v aute. Tá ma vedela pochopiť, že chcem žiť. Šak som mal ešte len 37 rokov. Chodili sme, kde sme chceli. Povedala mi nech sa rozvediem a ona mi dá všetko, čo chcem. Tak som to spravil, veď som ju ľúbil. Rozviedol som sa, myslel som, že tá prvá žena bude chcieť predať dom a rozdeliť peniaze, že druhý rozvod neprežije ale ona dala všetko na súd. A tí blbci všetko porátali aj dlhoby, čo som narobil. Dostal som od nej len 20 tis. eur, kúpil som si taký dom na samote, chovám tam kozy a ovce len tá Zuza nechcela nič robiť.  No a potom sme išli z tej oslavy a všetko sa to de****lo. Potom bol ten súd a viete koho som tam stretol, tú moju starú. Tam robí, na súde probačnú. Skoro ma porazilo. Všetko to má ona na svedomí. Ten môj posratý život.“

P.S. Tá značková voňavka zosmradla a ja premýšľam, prečo naši predkovia spomínajú v prísloví o koze a ľade len tú kozu. Bolo vtedy len koze dobre? Capom začalo byť dobre až teraz.    

Kyberšikana v ZM.

13.02.2014

5.február 2014 o 14.30 hod. – po hodine telocviku fyzicky napadla moju dcéru Katarínu z 8.A jej spolužiačka Alena z 8.B. Ostatní spolužiaci Peter, Karol, Kristína, Jana, Zuzana atď. pokrikmi „ešte jej daj“, „dobre ju udrb“ a pod. hecovali Alenu. Kataríne sa podarilo utiecť späť do telocvične a požiadať učiteľa telocviku o pomoc. Jeho odpoveď: [...]

Zločin a trest.

23.01.2014

Prišiel presne na minútu. Má 27 rokov. Vysoký, blonďatý, modré oči, usmiaty. Býva v malej obci juhozápadného Slovenska.Prepustili ho z výkonu trestu. Výrok súdu: „neoprávnene zadovážil a prechovával po akúkoľvek dobu omamnú látku a psychotropnú látku a tým spáchal zločin nedovolenej výroby omamných látok a psychotropných látok, jedov alebo prekurzorov, ich [...]

Klamstvo.

22.01.2014

Mám taký zvyk. Ráno, keď chystám raňajky, zapnem si v kuchyni televízor. Robím to automaticky. Možno nechcem cítiť ranné prázdno. Moderátori Kecarána hádžu múdrosti, recepty atď. a ja im kontrujem. Nepotrebujem ich vidieť, stačí počuť. Ale dnes ma zaujali. Mali v štúdiu odborníčku na klamstvo. Máme klamárov vedomých i nevedomých Obe skupiny majú základnú [...]

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie práve NR SR, budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

zm012bl

Vidím v zložitých veciach jednoduchosť a ťažké veci zabalím do obalu z humoru.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24371x
Priemerná čítanosť článkov: 2437x

Autor blogu